Revelaţii

Luminiţa Grigore, Bucureşti

Învăţătura primită de la Maestrul Lin Kai Ting, la cursul din iunie 2001, mi-a schimbat viata, pot spune că am devenit alt om; în felul de a fi şi de a-i privi pe alţii! Incă din timpul cursului, ca urmare a tratamentului special al Maestrului, mi-a dispărut dorinţa de a fuma şi aceasta nu mi-a mai revenit! Sunt foarte mulţumită şi fericită! Voi reveni la curs şi voi continua practicarea Qigong-ului !

Irina Szediacsek, Targu Mureş

Mă sitnt foarte bine după cursul din iunie 2001 şi practic aproape zilnic din exerciţiile învăţate la curs încă din timpul cursului am renunţat la medicamentele pentru hipertensiune şi nu a mai fost necesar să le utilizez. In urmă cu doi ani am suferit un accident vascular cerebral în urma căruia am rămas cu deficienţe locomotorii exersând Qigong mi s-a mai restabilit echilibrul.

Liana Macarie, Bucureşti

În timpul cursului din iunie 2001 şi ulterior, până în prezent, am simţit că mi-a apărut o capacitate deosebită, aceea de a simţi un miros puternic de flori când mă gândesc la ele sau de a simţi mirosul unor persoane cunoscute. Mi s-a întâmplat chiar să mă gândesc la o persoană pe care trebuia să o întâlnesc, i-am simţit parfumul şi i-am intuit statura, lucruri confimate la prima întâlnire cu persoana respectivă. In policlinică am simţit mirosul unei boli grave. Exersând Micul Circuit Ceresc timp de 2 săptămâni continuu, am simţit cum corpul meu devine mai senzitiv. Am simţit imediat boala tatălui meu, hipertensiune, i-am aplicat unul dintre tratamentele învăţate de la Maestrul Lin Kai Ting şi tatăl meu s-a simtit mult mai bine.

Sanda H., Bucureşti

M-am simţit foarte bine în timpul cursului (iunie 2001) şi o scurtă perioadă după aceea, dispărându-mi complet durerea provocată de un pinten calcaneu. Dar după accea, nepracticând Qigong în mod sustinut, după un timp mi-au reapărut durerile. Sunt hotărâtă să încep practica de Qigong la sala „Tora”.

Simona Puşcaşu

Ca urmare a participării la cursul dc Qigong din luna martie 2001, am slăbit 4 kg.

Dana Axinte

Rezultatul participării la cursul de Qigong susţinut de Master Lin Kai Ting în luna mar-tie 2001 a fost o îmbunătăţire substanţială a vederii.

Dragoş Gabor, Bucureşti

Perceptia mea este că meditaţiile in Qigong sunt timpul în care poti simţi mai bine ca oricând starea de functionare a organismului. Bineînţeles că meditatiile nu sunt numai atât, dar eu doresc să mă opresc asupra aspectului menţionat mai sus. Am început meditatia de după-amiază, în una din zilele taberei de la Mărişel, destul de liniştit. Atunci când ni s-a recomandat să ne gândim sau să punem mâna pe organul bolnav, am dus instinctiv mâna la rinichiul stâng, care periodic formează şi elimină calculi. Am simţit atunci rinichiul meu este bolnav.

In ultimele 5 zile mă mai stăpânise neliniştea că, după băile făcute în lacul heliotermal Ursu de la Sovata, s-ar putea să am o colică renală, aşa cum făceam de obicei dacă mă expuneam la băi reci, dar până atunci nu se întâmplase încă nimic.

In timpul meditatiei a început să se manifeste din ce în ce mai pregnant durerea provocată de o colică renală, astfel că la finele meditatiei criza era în desfăşurare şi am fost nevoit să mă retrag de la program.

Criza a durat cea mai mare parte din noapte şi destăşurarea ei a fost ameliorată şi de un un remediu natural — „herbs”, specific medicinei traditionale chineze, primit de la Maestrul Lin.

In a treia zi am eliminat, printr-o nouă criză declanşată în cursul unei meditatii de dimineată, un calcul mai mare decat un bob de orez şi după aceasta am eliminat încă trei calculi mici, fără dureri.

Aşa s-a vindecat rinichiul meu.

Lasă un răspuns

