Refacerea echilibrului om-natură

de N.D.

Întâmplările, care ne domină viaţa, au efecte bune sau rele pentru existenţa fiecăruia dintre noi. Un eveniment benefic pentru mine a fost obţinerea întâmplătoare a informaţillor despre şcoala QilinGong, de colectare şi cultivare a energiei Universale.

Am păşit cu îndoială la primul curs, în noiembrie 2002, dar aceasta mi-a fost spulberată încă de la primele ore, ca, în final, să încep să practic cu convingere şi să devin totodată un propagator al acestei practici printre cunoscuţii şi prietenii mei.

Ceea ce m-a cucerit, de la început, a fost faţa luminoasă a Maestrului Lin Kai Ting, zâmbetul candid, calmul şi liniştea pe care le induce în noi. De asemenea, mi-a fost consolidată credinţa că Cerul, Pământul şi noi suntem un tot indestructibil. Motivul principal al participării la primul curs a fost şi credinţa mea că medicina alopată a ajuns, în anumite privinţe, la unele limite ale sale, iar eu doream să cunosc şi alte metode de tratament, care să fie în concordanţă (rezonanţă) cu natura. Problema care mă frământa era intervenţia chirurgicală suferită in urmă cu patru ani pentru un polip intestinal. Ştiam că polipii fac parte din categoria formaţiunilor precanceroase şi realizam că trebuie să-mi ordonez altfel viaţa şi să mă axez pe metode naturale de menţinere a sănătăţii. Şi, pentru a menţine totul sub control, m-am gândit că ar fi bine să fac două analize specifice cancerului, pe Iângă celelalte analize uzuale.

După al doilea curs, am observat că valorile celor două analize au crescut şi, cu toate că eram îngrijorată, am continuat practica la sală. Şi pentru că nu aveam linişte, după câteva luni, arn repetat analizele, care pur şi simplu m-au îngrozit. Valoarea lor se dublase într-un timp atât de scurt! Deşi Master ne spusese că este posibil ca, în timpul practicării qigong-ului, simptomele bolii să se accentueze, aceasta neînsemnând însă că boala se agravează, ci că qi-ul atacă focarul bolii, eram totuşi foarte speriată. Toate aceste lucruri se petreceau înainte de tabăra de la Stâna de Vale, la care mă înscrisesem. Dar încrederea  în Master şi intuiţia mea îmi spuneau că trebuie să merg în tabără, orice ar fi. Am hotărât ca imediat ce mă întorc acasă să repet analizele şi, dacă valoarea lor ar mai fi crescut, să renunţ definitiv la qigong.

Şi iată-mă în tabără la Stâna de Vale, într-un peisaj mirific, cu un cer luminos, pur, cu un program lejer de qigong şi în prezenţa lui Master şi a celorlalţi participanţi plini de solidaritate sufletească şi de „energie esenţială universală”. A fost o adevărată vacanţă cum n-am mai avut in ultimii ani şi aproape că uitasem de analizele mele care-mi dădeau înainte atâta bătaie de cap, uitasem de toate grijile şi uitasem de mine.

După cum îmi propusesem, chiar a 2-a zi după închiderea taberei, am repetat acele analize. Stupoare: valorile lor au scăzut, în cele 10 zile de tabără, la valorile dinainte de creştere, adică sunt atât de mici încât nu reprezintă nici o problemă. A fost una dintre cele mai fericite zile şi simţeam că trebuie să vorbesc şi oamenilor de pe stradă despre qigong şi Maestrul Lin Kai Ting. Astfel, nu puteam să ratez al 3-lea curs de iniţiere şi cursul pentru avansaţi, ţinute in luna octombrie 2003. Ce-aş putea să mai spun? Că Master Lin Kai Ting posedă un meşteşug al vieţii, un mod de viaţă pe care ni-i impărtăşeşte şi nouă? Că simt că acum am resurse interioare spre evoluţie? Că trebuie să fim tot mai atenţi la tot ce ne înconjoară?… Depinde de noi să adoptăm acest stil de viaţă. Rândurile acestea sunt scrise pentru a le impărtăşi celor care le citesc convingerea că, pentru mine, singura cale spre o vindecare definitivă, acţionând asupra cauzelor subtile ale bolii, refăcând echilibrul om-natură, a fost practicarea qigong-ului, de fapt a stilului QilinGong.

 

Lasă un răspuns

